Kyssar, kärlek över tända ljus och lite jobb

Helgen kantades av god mat, goda vänner, fräscha drycker, kramar, djupa samtal, bio, kyssar, kärlek över tända ljus och lite jobb. Kunde inte ha spenderat den bättre känns det som i efterhand. Min söndagsnatt var aningen kort och sömn blev det alldeles för lite av. När klockan ringde 06:22 imorse kändes det overkligt och oerhört mystiskt. Jag kan inte minnas sist jag klev upp den tiden för att arbeta åtta timmar. Att vända tillbaka dygnet är en smärtsam process, men jävligt nödvändig. Min första jobbdag idag och det snurrade i huvudet av all info på vägen hem. Men det känns jädra kul att vara en working class hero igen! I'm back on track med månadslön, fasta tider och rutiner. Nu ska jag banne mig börja pensionsspara också!

Kommentarer
Postat av: ca

hej gumman jag har nog missat vart du ska börja jobba... e nyfiken och glad för att du hittat något =) kramar ca

2008-10-08 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback