Att få spendera helgen med mormor och hennes evigt talande man

Idag skrev jag under ett anställningskontrakt, och imorgon eftermiddag börjar jag som timanställd. Känns bra på riktigt och min förhoppning om att klara av min ekonomi ökar. Däremot känns det aningen tungt att ha 16 timmarsdagar framöver. Ljusningen är att jag till helgen ska besöka grannlandet och umgås med min familj som alla verkar dra sig ditåt. Att få spendera helgen med mormor och hennes evigt talande man känns kluvet, men mest skoj... 

Varför är det så kallt i Östersund idag? Jag fryser till döds!

Kommentarer
Postat av: Lelle

Visst är det inte lika gott att röka på balkongen som det var i lördags?
Jag som slutade 15 idag och borde ha pluggat sen dess har istället spenderat 533 kr på HM på småkrafs, samt kollat på inspelade avsnitt av Ugly Betty, Lost och Heroes. Hur botar man mig från skolledan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback