Så, nu är jag någons tjej!

Antar att det är på sin plats att jag outar min nya civila status. Jag kan härmed titulera mig som någons flickvän!! Det är så nytt och spännande för mig att jag knappt förstår det själv, efter två och ett halvt års singelliv. Men jag gillar tanken på att någon hör ihop med mig, att jag är en del av någonting mer och större. Fåniga leenden beklär mig närhelst jag avslöjar min nya situation för någon, så fåniga att personen som jag berättar det för inte kan sluta le heller. Att han får mig att skratta, bubbla, le, vibrera är bara helt fantastiskt. Så, nu är jag någons tjej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nu sitter jag här och fån-ler för din skull... :D Vilken grej!
Kram!

Postat av: Jossan HJ

Åh va roligt!!! :)

2008-03-17 @ 09:58:54
Postat av: Åsa

Läckert.. vem är den lyckliga?

2008-03-17 @ 18:54:51
URL: http://malvamamms.blogg.se
Postat av: ida helenskusin

man får gratulera

2008-03-18 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback