Önskar att jag hade slickat på en lyktstolpe

Dumma idéer och tveksamma beslut kan vi alla ta. Exempelvis att slicka på en lyktstolpe på vintern, vilket vi alla vet slutar illa. Igår tog jag ett sådant beslut när vi i fjortis-anda skulle slå varandra på överarmarna. Resultatet är idag en blåslagen arm och en stukad tumme. Jag visste inte hur mycket människan använder sin tumme förrän idag då jag har svårt att använda datorn, inte kan aktivera en tändare eller riktigt greppa saker. Känner mig aningen handikappad och önskar att jag hade slickat på en lyktstolpe istället.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahah!... din lilla knäppis :-)

Postat av: Lelle

Mina axlar är i din tummes mycket goda sällskap kan jag meddela..

2008-03-17 @ 16:52:03
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback