Glad midsommar önskar jag er alla...

Midsommar! Skivorna är mixade, frågesporterna är förberedda och maten har inhandlats. Precis som tidigare år ska jag spendera midsommar i min väns barndomshem, med vänner och bekanta. Vi ska äta, sjunga, dansa och spela kubb. Det som började som en lösning har nu blivit en tradition och jag ser fram emot ännu en lyckad midsommar. Vad som bara gör saken bättre är att detta år kommer jag inte dit som singel, utan hand i hand med den finaste jag vet. Denna dag kan inte bli misslyckad! Glad midsommar önskar jag er alla...

Kommentarer
Postat av: Lelle

Men måste DU av alla människor också ge mig utslag! Trodde vi var av samma kött och blod när det kom till uttal, felstavningar och dylikt. Men icke....

Postat av: ida helenskusin

glad midsommar

2008-06-21 @ 00:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback