Dagens Outfit

Åter ett uppehåll i bloggvärlden, även denna gång på grund av oerhört mycket annat som är mer prioriterat än att dokumentera mitt liv. Jobb, kärlek, födelsedagsfirande, examensfirande, maskerader, mera kärlek och mängder av sol. För att bli up-to-date i bloggvärlden så började jag denna dag med att läsa igenom bloggar. Och det visar sig, trots att jag själv uppfattar det som det mest tråkiga som går att läsa, att människor fortsätter att skriva om vad de klär sig i. Som för att bevisa att de minsann lägger ner en massa pengar på tyg och märken som ska definiera vem du är. Så, what the hell, jag kör jag med.

Dagens Outfit:
Vit och ljusblårandiga strumpor från Coop Forum (glassigt värre med ett hål på hälen).
Svart-grå championbyxor från slutet av 80-talet som tillhör pojkvännen (även där med de klassiska hålet på knät).
Svart ribbat manligt linne i storlek XL (inget hål, men dock en liten fläck)
Allt detta toppar jag med håret uppsatt i en osynkroniserad tofs, fastsatt med en hårsnodd som ingick i ett 30-pack på Rusta.

Är det någon som är sugen på att låna något av dessa plagg, skriv i kommentarerna så ska jag överväga det. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Per

Trailer trash chic!

2008-06-12 @ 03:09:59
Postat av: Maria

HAHAHAHAHA du är för härlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback