Snart blir det semester, Prag och ännu mer kärlek.

Jag väljer medvetet bort datordelen ur mitt liv för tillfället. Solen har skinit över mig i flera dagar och jobbet har plågat mig i flertal nätter, så det verkliga livet är vad jag väljer just nu. Är vansinnigt less på att jobba varje kväll när alla andra roar sig, men målet lyser i slutändan. Nästa fredag åker jag och kärleken på en liten tur i Sverige, på bröllop och hälsar på hans far. Därefter reser vi tillsammans ner till Prag och upplever den staden på det mest kärleksfulla sätt. Innan Pragresan ska vi hinna med en öl på Arlanda med Lelle och gänget som samma kväll åker till Bulgarien. När resandet är avklarat är det Storsjöyran och flytt som gäller. Efter det borde jag kunna vara lite social igen. Hoppas att ni har en lika fin sommar som mig!

Måste bara berätta att jag badat utomhus två dagar i rad, det är inte illa för en badkruka som mig...

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas du har en bra sommar för det har jag har 2 veckor kvar till semestern och det ska bli så skönt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback