To be continued...

Mitt kärleksliv är obefintligt och dejtande existerar vanligtvis inte i min repertoar. Förrän idag. Under en utekväll lämnade jag mitt nummer till en man, utan större förhoppningar om resultat. Men till min stora förvåning ringde han idag och ville ta en fika på stan, trots inre motstånd så svarade jag ja och vandrade nervöst ner för dejten. Två timmar flög iväg och jag hade riktigt trevligt tillsammans med den trevliga mannen och hans fantastiska leende och härliga skratt. En mogen och artig människa, inte alls lik mina tidigare exemplar. Jag är fascinerad och vansinnigt nöjd. Jag har varit på dejt! To be continued...

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag väntar med spänning på update! ;)

Postat av: Werner

...även jag! ;)

2008-01-29 @ 13:23:47
Postat av: Madde

och även jag...:)

2008-01-29 @ 18:26:40
URL: http://melker.blogg.se
Postat av: Jenny

Shit vad jag blev avis nu, på att få vara lite pirrig och date:a... *suck* Hoppas det håller i sig med att han verkar intressant. Ok: Håll oss uppdaterade ;)
Kram

2008-01-29 @ 22:30:22
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback