En stor, brun färgklick på mitt ena bröst

Idag var det dags, att åter färga mitt hår som jag gör själv lite då och då för att dölja min skandinaviska råttfärg. Eftersom jag bor själv och har fullt fungerande persienner så gör jag konststycket naken, för att undvika att förstöra kläder och dylikt. Det är inte det lättaste att färga sitt eget hår, speciellt inte när det är rätt långt. Efter en hel del kletande satte jag mig framför datorn för att vänta effekt. Vad jag dock missade var en stor, brun färgklick på mitt ena bröst som sakta åt sig in i huden och lämnade fina märken. Jag har nu spenderat en halvtimme med att skrubba överdelen av min kropp och skölja ur mitt hår och tror mig klarat av det ännu en gång, att vara min egen frisör, utan brunfärgad överkropp. Jag är ekonomisk, banne mig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, det där känner jag igen. När jag tonade håret jämt hade jag en tröja enbart för det syftet. Då slapp jag de värsta fläckarna. Badrumsväggarna klarade sig dock inte.... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback