Promenera på Helsingfors gator med baksmälla

Julhelgen kom och gick, med en början helt fantastiskt underbar. Den bästa julaftonen någonsin tillsammans med min kära och mamsen, fylld av skratt, mys och kärlek. Dagen efter fortsatte med en förfest tillsammans med vackra vänner, i en fin lägenhet för att traditionsenligt avsluta på O'learys. På natten därefter vände allt mys och all lycka mot feber fylld av monster och frossa. Efter det spenderade jag hela helgen i sängen, hostande så att lungorna kändes sprickfärdiga och ögonen tårades. Imorgon bär det av till Finland med gänget för att skåla i champagne, kyssas på tolvslaget och promenera på Helsingfors gator med baksmälla. Gott nytt år kamrater! Och Jana, är du nöjd nu när jag äntligen skrivit något?

Kommentarer
Postat av: Jana

Sara, hur nöjd som helst ! =)

Postat av: Jana

Försöker nu för 4 dagen i rad att skriva en komentar.

Mycket Nöjd är jag sara !;)

2009-01-05 @ 19:20:05
URL: http://www.glife.se/DenStoraStjarnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback