Hösten är här och det känns i luften

Hösten är här och det känns i luften. Förändringar genomgås, människor återgår till sina normala liv, O'learys har haft premiär och kylan biter ända in i själen. Som tur är har jag en vacker sambo som värmer både min kropp och själ, så att jag slipper frysa allt för mycket. Veckan har jag spenderat på ett behandlingshem, som personal då. Innehållande vackra stunder och stunder då jag bara ville promenera in till stan, hem till min lägenhet och mitt vanliga liv. Det var en nyttig upplevelse som jag för alltid ska bära med mig. Gårdagkvällen spenderades med vänner, bekanta och vanliga fulla drägg på utestället O'learys innan jag gav upp och kröp ner i sängen med sambon. Idag har jag njutit av att få vara hemma, fått guidad tur på Frösön där jag och sambon drömt om vackra hus vid vattnet, ätit mackor med familjen och snart blir det läggdags. Imorgon ska jag nämligen köra systrar med packning till Norge fram och tillbaka. På måndag börjar en ny vecka och ett nytt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback