Vem vill sitta och knappa på en dator och undersöka statistik

Helgen har varit fantastisk och spenderats med vänner och han jag är kär i. Känner mig rätt lycklig för tillfället och har en tendens att förtränga tunga saker som ska tas itu med, exempelvis mitt examansarbete. Vem vill sitta och knappa på en dator och undersöka statistik när man kan kyssas, kramas och skratta istället? Enligt mitt horoskop ska i april kärleksglöden försvinna efter första veckan och jag ska tydligen inte ha tid med kärlek och sex. Ehum, det är mycket otroligt att det skulle bli så....

I övrigt suger vädret med snö, kyla och vinterkänslor. Vårsolens värme igår lever dock kvar inom mig och efter tips från
Frida så ler jag ändå... Se hit alla brunetter!

Kommentarer
Postat av: Lelle

Jag håller med. Men trots det har jag gjort klart min skoluppgifts deadline idag :P

Postat av: Siolia

Nja jocks känns inte som jag, tränade där förut men nu ligger det lite för långt bort från mig. Tack ändå :)

2008-04-10 @ 10:58:33
URL: http://siolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback