Nästan lika frekventa "fuck me"

Eftersom jag och Jenny startat en diskussion kring underliv eller vad vi nu helst kallar dem, så fortsätter jag på ett liknande spår. Det är nämligen så att jag stör mig en aning på tjejer i porrfilmer. Inte på att de är snygga, smärta och knullvänliga, utan på deras överdrivna beteende. De konstanta "oh yes"-tjuten vid varje penetrering. Eller de nästan lika frekventa "fuck me", som de piper fram som en förtjust tonåring. För att inte tala om de obscena minerna med tänderna ihopbitna som en aggressiv varg, eller när de slickar sig upprepade gånger runt munnen som en hungrig byracka på svältgränsen, och samtidigt tittar in i kameran med sina överkåta, på gränsen till psykotiska, blickar. Eller jag vet inte, kanske gör alla andra tjejer så? Jag kanske har missat nåt? Blir killar kåta av dessa beteenden?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har verkligen kollat på många porrfilmer... :D
Men jag håller med. Varför gör dom så? Och varför tar inte killarna av sig sockorna...?

Kram!

Postat av: tiger

Jenny, killarna är väl rädda o få fotsvamp ;)

NÅGOT måste de ju för fasen skydda sig mot! Hihi...

2008-05-08 @ 23:16:48
URL: http://nummerett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback