Lite mys efteråt...

Klockan är inte ens halv två en lördagsnatt och jag sitter hemma vid datorn. Kan inte minnas sist detta hände, men känslan är lugn och jag känner mig nöjd. Jag var ute och röjde igårkväll som sällan tidigare skådats, de flesta människor jag mötte trodde att jag drack alkohol och var berusad, men icke. Mitt nya nyttiga liv innefattade drycker på krogen så som; kaffe och mineralvatten. Det enda som saknas i mitt lugna och trygga hem är ett sms-ljud, en flirtig förfrågan och kanske eventuellt lite mys efteråt...

Apropå dieter och nyttigheter. En fråga som uppkom bland vänner idag, hur många kalorier är det i sperma?

Kommentarer
Postat av: det du

8kcl per matsked om jag inte minns fel och fem matskedar sperma är ungefär en riskaka :-)

2007-09-02 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback