Jag blev kallad allt från fnask till "the police of love"....

Varje onsdag har vi Frigörande Dans i två timmar på skolan. Vilket jag var mycket skeptisk till innan vi kom igång, nu är det bara sjukt roligt. Jag dansade medeltidsdans idag och kände mig som en vacker adelsdam, graciös och stolt. Jag levde mig in i detta så mycket att jag såg mig själv i stort lockigt hår, djupt urringad klänning med en enorm vidd. Tills jag sneglade mig i spegeln och insåg att jag hade jeans och en inte alls avslöjande tröja på mig...

Vi har börjat planera inför Höstforum i Vemdalen som infaller 8-11 november i år. Stugan är bokad och temat för afterskin börjar framträda, eftersom vi alltid klär ut oss då eftermiddagsfesten börjar. Förra gångens polisutstyrsel blev, enligt mig själv, en succé. Jag blev kallad allt från fnask till "the police of love"....

image168


Vill avsluta detta inlägg med att bekräfta att min väninnas date fortlöpte väl och varade länge... Mer än så ska jag inte avslöja!

Kommentarer
Postat av: Annarki

ååå, coola brudar!! Jag vill också ha en poliskostym... =)

Postat av: Jenny

Åhhh, vår stuga kör aldrig utklädning på after skin... Fan va roligt! :D kram

2007-09-13 @ 10:20:15
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: lellelii

Skulle du tycka om mig ändå om vi körde fruktsallad tema i år? Jag vill faktiskt köra en favorit i repris och vara citron... :P

2007-09-13 @ 23:28:39
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback