För små byxor som kröp ner över stjärten

Jag vaknade imorse av ett sms: Är det snö hemma?! Jag fnös till, trodde inte på det och somnade om. Senare när jag kliver upp märker jag till min stora förvåning att det stämmer. Det snöar ute! Och bilen som jag lånat var täckt av snö, kylan kröp in i min kropp och jag frös enormt. På väg mot skolan blev jag tvungen att köra om ett ekipage, hamnade ute i snömodden och fick sladd. Jag trodde allvarligt att min sista stund var kommen, det smärtade i hjärtat och resten av dagen har min mage varit helt upprorisk. Perfekt inför träningspremiären som skedde ikväll, vilket gjorde att jag försökte hitta på ursäkter för mig själv, för att inte träna. Men jag tog mig iväg ändå, även om jag hade för små byxor som kröp ner över stjärten och visade halva bakdelen. Jag klarade det och är nöjd med mig själv. Imorgon blir det Step...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vaaaa???? nejje inte snö! här är det soligt och fint, jag måste alltså jaga fram en vinterjacka innan jag kommer hem?
DUKTIGA Sara! som tränar :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback