En vecka senare...

En veckas dietande har resulterat i 3 kilo mindre, 2 cm mindre byst, 2 cm smalare midja och en jävla stolthet. Jag har dessutom kommit ner under ett av mina delmål. Under 80 kilo, vilket är stort för mig, det har jag kämpat med länge nu. Och idag var det klart. Jag klarade det! Snacka om tillfredsställelse. Nu ska jag fortsätta kämpa med resten. Min familj gav mig ett kort, som en gåva för att visa att jag gjort det bra och att de är stolta över mig, där det stod:

Du klarade det

Att flytta berg
är nog så svårt
trots att man sliter
väldigt hårt.

Men du har lyckats
med nåt stort
och nått ditt mål
med det du gjort.

Nu har du fått
vad du begärt
- det som har varit
mödan värt.

Så unna dig
en stor portion
av stolthet för
din prestation.

Tänk att något så litet kan ge så mycket. Tack Familjen!

Kommentarer
Postat av: milla

tjena..
har du bara druckit vatten??
berätta för en tjockis dina knep!!

2007-09-06 @ 21:06:13
Postat av: Flisan

DUKTIG!!!! jag är mäkta imponerad för dieta är ingen lek, sätter karaktären på spel på allvar..du har en enorm viljestyrka hjärtat!
puss på lillrumpan

Postat av: Jenny

GRATTIS TJEJEN! Nu blev jag peppad må du tro! :D

2007-09-06 @ 23:00:14
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Linnea

DU ÄR BÄST! Det är sånna som du som kan få mig att tro att det faktiskt går!

2007-09-07 @ 00:15:06
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: tiger

åååh va duktigt! grattis!

2007-09-07 @ 01:20:24
URL: http://nummerett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback