En kniv protesterade mot detta snuskiga umgänge

Jag har en förmåga att skjuta upp saker. Varför göra idag, det jag kanske hinner med imorgon eller får stressa som ett as för att hinna med imorgon. Sådant gäller även mitt hem, det vore en lögn att påstå att jag är pedant. Min disk har en tendens att trivas på just diskbänken, där de kan samlas i en gemytlig och svajande hög. Idag fick jag straffet. En kniv protesterade mot detta snuskiga umgänge och kastade sig rakt mot mig, rakt mot min inte ont anande tå. Där markerade han sitt missnöje med ett jack. I ett skrik hoppar jag runt på den andra foten med min nakna kropp vajande i takt. Dags för mig att diska alltså!

Kommentarer
Postat av: anette

Ha ha ha Du är otrolig!!!!!!!!!!

2007-09-20 @ 18:45:30
Postat av: Jenny

Eller så var det något undermedvetet i dig själv som ville skada din fossing så du inte kan träna på ett tag...? Hmm. :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback