En av stans hetaste killar

Antingen så inbillar jag mig att någon därute bryr sig, eller så är jag sysslolös. Hur som helst så snodde jag detta från Flisan.

Senaste gången jag:

1. Ljög: Det måste varit idag när jag höll med en ytlig bekant om att hösten är både fantastisk och underbar, vilket ni alla nu vet att jag inte håller med om.

2. Blev irriterad: Idag när en av stans hetaste killar visade sig vara tillsammans med någon. Fan också!

3. Grät: Igår, till Greys anatomy. Jag gör det rätt ofta, gråter till påhittade livsöden...

4. Asgarvade:
 Oj, det var värre. Kan ärligt talat inte komma ihåg när det var. Fast jag drömde att jag blev kittlad inatt (någon som kan drömtydning?)

5.Klippte tånaglarna: En annan liten fobi för mig, men jag gör det ändå rätt ofta. Idag till och med.

6.Tänkte på sex: Ungefär 3 minuter sedan, innan dess kanske 2 minuter. Hm, ja, rätt ofta om sanningen ska fram.

7. Bytte sängkläder: Drygt en vecka sedan.

8. Lämnade ifrån dig ett kroppsljud: Jag sjöng med i en visa för en kvart sen.

9: Rakade benen: Idag

10. Du klippte dig: Augusti nån gång.

Idag fick jag min hemtenta, plugg på gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback