Hemska vecka, gå över!!

Vilken prövningarnas vecka detta är. Jag har åtskilliga tunga saker att gå igenom, vilket delvis är självpåtagna och delvis olyckligt drabbande eller en kombination av dessa. TIll råga på allt har min ihållande förkylning tilltagit, min hals är öm, en yrsel har flyttat in i mitt huvud och det senaste dygnet har jag lidit av feberfrossa av och till. Det är lätt att få ett återfall till min tidigare negativa livsinställning och se att allt är bedrövligt och utan hopp. Men nej, jag ser att efter denna vecka är jag en ännu starkare människa. Om jag inte går under i febern som intagit min kropp eller ramlar isär av de prövningar min kropp och själ får utstå. Hemska vecka, gå över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback