Boarding completed

I torsdags bar det av med den lilla volvon, damerna i framsätet som sig bör och pojkarna inträngda där bak. Framme i den fina stugan försökte vi anpassa oss till fjälluften med en öl och lite socialt umgänge.

     


Vi blev glatt överraskade av superhjältarna som besökte oss.




Det bjöds upp till dans i dagarna tre, dels styrdans i sin ädlaste form men även enskild dans i all ära.

        


Helgens båda afterski-tillfällen blev succe: Boarding completed!

              


Vi samarbetade med militären på plats och jag fick knäcka extra som superhjälte. En superhjälte som spenderade en hel del tid med att skriva obscena saker på bilrutor i den nya snön.

        


Ja, som ni ser, nivån är inte hög. Men som vi sa: "Det är roligt, för att det är sant"
Helgen avslutades med en nära-döden-upplevelse på grund av ett exploderat däck




Som vanligt en sjuk och sjukt rolig helg, men gud vad skönt att det är länge kvar tills nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Veronica

va fan dansade jag styrdans i eran stuga?? där hade vi en minneslucka till alltså! haha! shit vad dimmigt det är! :P

Postat av: bengan

Men Sara!

Inte ett ljud om att du var på Winnerbäck har jag sett. och inte heller hälsade du?! Vad tyckte du om han då? var han nåt att ha? jag har ju inte sett han tidigare men måste säga att jag blev smått imponerad faktiskt. Vad händer i helgen?

kram
Bengan

2007-11-16 @ 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback