Förbjud dessa horribla ting av trä

Jag har en udda fobi, en fobi som blir värre nu när värmen ökar och solen står högt. Människor runt omkring mig förpestar min tillvaro med dessa fruktansvärda ting: glasspinnar. Jag kan inte ens se en människa äta en glass med pinne utan att jag ryser i hela kroppen, får kväljningar, ögonen tåras och jag av äckel måste vända mig bort. Det räcker till och med att någon pratar om dessa förhatliga ting för att jag ska känna av alla dessa symptom. Vart detta kommer ifrån är en gåta och jag kan inte förklara eller verklighetspröva äcklet. Men det finns där, en verkligt problem för mig. Förbjud dessa horribla ting av trä som gömmer sig i smaskig glass. Usch, jag ryser till och med nu!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Åsa och Malva

Jag ryser också när jag läser detta!! Jag ryser så pass att bröstvårtorna står rätt ut! De du, de är inte dåligt!

Postat av: Moa

Huuu, jag är ännu en som ryser och INTE tål glasspinnarna... Fick gåshud av o läsa, och nu ryser jag av o skriva!

2007-05-10 @ 18:32:04
URL: http://familjenboije.blogg.se
Postat av: Linnea

Haha! Min syster är av samma skrot och korn! Hon kan för allt i världen inte hålla i en glasspinne, då tar hon 10 kilo papper runt först annars ryser hon så ryssäckarna nästan exploderar!

2007-05-10 @ 22:51:53
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback