Se upp för dårarna

Vad är det med medelålders kvinnor och deras enorma behov av att diskutera livets frågor och alla bekantas problem i biosalongen? Jag har svårt att se varför man väljer att sätta sig i en tyst biosalong för att prata. Det borde vara billigare och bra mycket mindre irritationsskapande att ta en fika någonstans. Jag hörde redan under reklamen att de skulle bli ett problem och kastade onda blickar åt deras håll, för att försöka få dem att förstå att kärring-tjatter inte är önskvärt under en dyr biofilm. Förvisso blev jag bjuden av min mor på bio, men ändå, att hålla käften i en biosalong får man ju lära sig i tidig ålder. Det är för fan en oskriven lag.

Hur som helst var filmen bra, en riktig feelgood-rulle. "Se upp för dårarna" lockade till både skratt och en och annan tår. Jag kan rekommendera filmen, dock kanske i form av en hyr-DVD för ekonomins skull.

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hehe..du skulle kastat popcorn på kärringarna :-)...Men var den verkligen bra den där filmen? Den känns så...ja....Helena Bergström.......

Postat av: Fantasia

Önskar dig en skön och solig helg. Kram

2007-03-30 @ 13:49:17
URL: http://blogg.passagen.se/menageatrois

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback