Nu ska jag besöka damernas igen. Suck...

Idag fyller min syster 22 år och hon är många, många mil bort. Och jag firar henne på det enda sätt jag kunde komma på, ha magsjuka. Jag skickade ett mail också, men magsjukan är mer påtaglig för min del. Det är första gången i mitt liv som jag har magsjuka, som jag kan minnas i alla fall. Min otroliga tur när det gäller att undvika kräkningar och andra otrevligheter verkar ha vänt. Känslan av bitterhet och ilska dyker upp då jag egentligen skulle ha varit på praktiken idag och upplevt saker, fikat och haft trevligt. Istället ligger jag i soffan, med ont i magen, en hink alldeles bredvid och tycker synd om mig själv. Jag borde försöka få någonting i magen, om inte annat lite vatten, men jag är rädd för påföljderna och svälter hellre. Ett och ett halvt kilo har jag redan gått ner. Kanske är det magsjuka som är diet-metoden nr 1?

Hur som helst! Grattis älskade syster, och hoppas din dag blir fantastisk. Jag önskar att jag kunnat ge dig en present, en kram och lite uppvaktning, men vi får ta det vid din hemkomst... Nu ska jag besöka damernas igen. Suck...

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Ojoj, din stackare! Kramar om och önskar dig genast frisk...

Postat av: Siss

Tack min underbara Siss!!!

2007-03-22 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback