Fyllechaffis sucks!

Efter att ha spenderat ett och ett halvt dygn på ett behandlingshem som praktikant/personal känner jag mig helt utmattad, ovanan gör att min kropp och själ är trött och sliten. Jag har saknat min lilla skolåda till lägenhet och slängde mig ner i soffan så snart jag kom innanför dörren och kände den svaga doften av någonting gammalt. En omisskänslig doft har spridit sig i mitt kök och accelererar när jag öppnar kylskåpsdörren, en helt oförklarlig doft då jag inte har någon mat i kylskåpet. Ett stort mysterium.

Kvällen har jag spenderat med min kära väninna som jag saknat trots att jag bara varit ifrån henne sedan i onsdags. En förfrågan om skjuts dök upp och i ett svagt ögonblick lovad jag att vara chaufförens sällskap. Vilket visade sig vara ett stort test på både mitt och hennes tålamod. Funderingar kring en blivande nykterism framkom. Tänk att berusade människor kan vara så påfrestande, så tidskrävande, så högljudda och så irriterande.... Fantastiskt att jag inte tänkt på det på ett tag. Borde spendera mer tid i total nykterhet och studera. Fyllechaffis sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback