Funderar på att lägga mig på golvet, skrika och gråta

Om jag trodde på gud skulle jag be honom om styrka idag, men det gör jag inte så jag vänder mig inåt, mot mig själv. Dags att snart bege sig till jobbet, efter uppskattningsvis två timmars sömn. Jag önskar att jag kunde säga att det är på grund av sexuella aktiviteter eller kärleksfulla, djupa samtal. Men nej, jag har helt enkelt inte kunnat sova, vridit och vänt på mig, suckat inför de högljudda ungdomarna utanför fönstret, alla bilar med bra stereo och dåliga ljuddämpare. Velat och vill ha sovmorgon idag. Nu ska jag på jobbet, efter två timmars sömn och med en begynnande nackspärr. Funderar på att lägga mig på golvet, skrika och gråta: Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte! Kommer det att hjälpa? Jag vill ha tips på hur jag ska kunna bli gladare, mer positiv och vilja leva på morgonkvistarna?

Kommentarer
Postat av: Kubiken

Hoppas du får sova inatt = )

Postat av: Lellelii

Jag kväver mig själv varje morgon med tandborsten eftersom jag missar tänderna och trycker ner den i halsen istället och är sedan så trött att jag inte orkar dra ut den, dvs jag dör och genomlider de första timmarna på jobbet som en avliden, det är skönt, man slipper tänka, känna om man är trött eller hur man ser ut. Prova det i morgon, det ska jag göra då klockan ringer kl 06.00. Puss

2007-07-17 @ 18:37:24
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback