En tisdag i mängden

Tisdagen är så gott som slut och jag har idag:

-Lagt en nygräddad plåt mot min underarm och skaffat mig ett rejält brännsår.
-Blivit kär i en ful manlig kund utan stil och med vedervärdiga skor, men något i blicken som fick mig att smälta.
-Klämt mitt magskinn (observera att det var skinnet och inte fläsket) i kassalådan.
-Fikat med mormor och hennes man på stan.
-Fastnat med min häl i dörren på The Make Up Store och skrapat av allt skinn på just den hälen.
-Irriterat mig på mängder av saker på jobbet.
-Gratulerat min kusin på hennes tjugofjärde födelsedag.
-Fastnat i en lång parad med fotbollsungar, i alla åldrar, från alla länder. Detta bifogar jag bilder på, se nedan!

        
  

Indien på bild nr 3 var mina favoriter...


Kommentarer
Postat av: Anette

HAHAHA!!! Du är makalös!!Förlåt att jag tokskrattar, men du har inte funderat på att börja med yoga eller pilates så att du får en liten aning om var din kropp befinner sig?!

2007-07-04 @ 08:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback