Skola imorgon igen...

Jag känner mig lite uppspelt ikväll, efter att jag stått på knä och städat toaletten, diskat upp en massa disk och skurat lite. Har upprepade gånger satt mig vid datorn för att skriva mera på min praktikrapport, men jag känner nu att jag får nöja mig med detta. Jag kan inte lägga ner hela mitt liv och må dåligt över att jag inte skrivit 15 sidor. Mina sju sidor får räcka och duga. Det värsta som kan hända är att lärarna ber mig komplettera och det är ingen som dör av det. Så jag är nöjd och glad.

Uppspelt är jag för att jag imorgon ska på skolan igen, där jag inte varit sedan slutet av november. Jag ska få träffa mina klasskamrater som jag har saknat rejält mycket. Det känns riktigt bra, önskar att man hade haft den här känslan i gymnasiet också, då kanske betygen hade varit bättre.

Nu ska jag duscha och slappa lite, det är jag värd!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Duktig kicka! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback