Akuta nattuggle-sjukan

Ja, jag vet. Jag är en dålig bloggare och har så varit hela denna vecka. Kan bero på den otroliga chock det var att återgå till skolan efter praktikperiod och julledighet. Fast mest tror jag min utmattning har berott på mina sena nätter och tidiga mornar. Tänk om min sans kunde tvinga mig i säng innan kl 02 någon natt. Inte drabbas av akuta nattuggle-sjukan varje natt, kunna släppa mina flörtar och sova.

Insikt till insikt har kommit till mig redan denna första veckan i skolan. Hur ska detta sluta? Rädsla och förhoppning är mixade i lika stora portioner. Min älskade dator håller på att säga upp sig som min livskamrat. Kan det vara innehållet på hårddisken som den protesterar emot, någon slags självmordsuppdag? Den ena fläkten har lagt av helt och den andra är inte riktigt stabil heller så allt som jag gör på datorn går i slowmotion. Nu kan jag inte ens lyssna på musik då det låter som om alla sångare har satt i halsen. Kan säga att detta är mer frustrerande än något jag upplevt på länge... Ny dator väntas inom kort!

Ska försöka skriva lite mera senare, försöka inspirera mig själv och min kreativitet....


Kommentarer
Postat av: Fantasia

Ja, glöm inte bort oss här i bloggvärlden... vill ju läsa om allt som händer dig. Kram

Postat av: Anonym

DU har blitt helt värdelös på blogga!!! FRAM MED DATOOORN!

2007-01-18 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback