Spanade in hans läckra bakdel

Nu på morgonen har min gamla lägenhet besiktats och jag var enormt nervös innan. Klev upp tidigt för att plocka i ordning så gott det går med kartonger och saker i hela lägenheten. Jag gick som vanligt runt som en yr höna och fick inte så mycket gjort, slog mig på flera ställen som jag gör hela tiden nu under flyttperioden. Plötsligt ringde det på dörren och jag gick för att öppna, där står en av de snyggaste killar jag någonsin sett! Jag tappade helt målföret och stammade fram mitt namn i samma veva som jag tog hans hand i min. Han log med glimten i ögat och presenterade sig och klev in i lägenheten. Han gick runt och kollade in detaljer, fyllde i ett formulär och var vacker som i en saga. Jag kunde inte hejda mig utan svansade efter honom med ett fånigt leende på läpparna, försökte skämta utan att något speciellt roligt kom fram och spanade in hans läckra bakdel. Vilken man! Jag vill ha....

De mesta i lägenheten var ok, allt utom fönstret i balkongdörren som sprack för några månader sedan. Självklart var det ett isoleringsfönster som kostar åtskilliga tusen, men jag hade inte väntat mig något annat. Tacka gud för drulleförsäkring!

Nu är det frukost sedan ska jag till skolan och försöka bli en bättre människa. Jag ska ha denna snygga karl i bakhuvudet och fantisera litegrann, så ofta jag kan. Inte varje dag jag har en sådan manlig gud i min lägenhet!

Kommentarer
Postat av: flisan

Hihi...visst är det mysigt med gudar :-) tyvärr är man ju i söönsvall annars hade jag hjälpt dig hjärtat // pussar i massor

Postat av: mats

man tackar

2007-02-22 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback