Min kära syster har då landat

Min kära syster har då landat säker och välbehållen på Bangkoks flygplats och verkar enligt resedagboken vara på väg till Koh Samui. Där väntar sol, värme, vackra människor, avslappning, bad och party. Jag sitter i en rörig lägenhet som jag ska flytta ut ifrån, har mängder av skolarbete att göra, snorar konstant, har ont i halsen och är ensam. Någon som ser skillnaderna? Livet är bra orättvist ibland... Fast jag är glad för min systers skull. Ser fram emot att följa hennes eskapader på resedagboken.

Ni andra människor som bloggar, är det någon fler än mig som får någon slags spam på kommentarerna? Hur ska jag kunna bli av med detta? Tips emottages tacksamt....


Kommentarer
Postat av: Marie

åh, thailand!!
ska förhoppningsvis dit i april. lite nyfiken, vad betalade din syrra för resan o för hur länge?
nåt spam har ja inte fått som tur e =)

Postat av: Linnea

Jag får spam ibland i kommentarerna.. Men jag raderar dom bara. Vet inget annat sätt...
Puss

2007-02-01 @ 17:32:03
Postat av: Fantasia

Måste bara få säga... du är så vacker! *L*

2007-02-02 @ 08:18:32
URL: http://blogg.passagen.se/menageatrois

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback