Kan det vara en snuskgubbe?

Igår kväll fick jag sms från min syster i Thailand, de hade då ankommit till Koh Samui och var på middag med öl. Jag har så smått insett att hon ska vara borta i fyra månader, det är en lång tid känns det som just nu, men antar att det kommer att gå fort. Tänk att det gör ont i magen, så avundsjuk är jag. Speciellt idag då det töar och det verkar vara blött och trist ute. Inte för att jag varit utanför dörren på tre dagar, men mina förhoppningar blir en sanning i min värld.

Det ringde ett mystiskt nummer utan ägare till mig igår på min mobil och lade på när jag svarade. Denna morgon har det förekommit trafik på min hemtelefon, ett flertal obesvarade samtal har ringts. Jo, jag har en hemtelefon, men nej, jag använder den aldrig. Enda anledningen att den finns kvar är att jag vill ha den kopplad till porttelefonen. Mitt nummer är hemligt och jag äger ingen nummerpresentatör. Jag undrar vem det var som ringde flera gånger denna morgon, kan det vara en snuskgubbe? Jag hoppas litegrann... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback