Fake it 'til you make it!!

Jag kämpar en inre strid. Mot mina negativa tankar och katastrof-förutsägningar. De tankar och farhågor som oftast inte är verklighetsförankrade och rationella. De tankar som skapar en oro, stress och onödigt grubblande. Försöker verkligen att se saker positivt och möjligheterna att saker och ting kommer att ordna sig, bli bra och till belåtenhet. Min kommande flytt är ett orosmoment som jag försöker hantera, utan att se dessa hinder hela tiden efter vägen. Jag kommer att hitta starka och vänliga människor som vill hjälpa mig flytta den 25:e, släpvagn kommer att ordnas och allt kommer att lösa sig och bli bra. Detta är något slags mantra som jag upprepar både tyst och högt för mig själv. Om jag tänker positivt kanske positiva saker sker. Fake it 'til you make it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback