Mitt augusti enligt horoskopen

Oxen


Första veckan blir rätt romantisk men resten av augusti ger tyvärr mest kärleksbekymmer. Saker och ting går helt enkelt inte som du vill, och huvudanledningen är att annat kommer emellan. Vänner med problem, nöjen, saker du måste göra - eller saker som din älskling måste göra. Det här blir en månad full av missade möten, inställda samtal och borttappade telefonnummer. Trist visserligen men du får en rolig sensommar på andra sätt, det är bara kärlekslivet som trasslar.
Bästa chansen: Vädur, Lejon, Jungfru, Skorpion.
Bästa stället: Sportiga platser.
Bästa datumen: 5-6/8.



Detta är alltså hur månaden kommer se ut för mig. Inget nytt på kärleksfronten alltså, fortsatt som vanligt. Däremot blir jag nervös när jag ser vart bästa stället är att träffa någon. Sportiga platser?! Vart ska jag då ta vägen, det är inte min vanliga sfär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback