Mat, alkohol och annat dylikt är förbjudet

Idag började mitt nya liv, det liv som ska leda till ett nytt, slankare jag. Vilket innebär att mat, alkohol och annat dylikt är förbjudet. Jag ska dricka tre liter vatten om dagen, vilket i sin tur resulterar i tio gånger fler toalettbesök. Min kropp gillar inte vatten, uppenbarligen. Jag upprepar succén från förra året med 7-8 kilos sammanlagd viktnedgång, som jag nästan helt och hållet behållit. Nu ska det ner ännu mera. Känner mig totalt peppad inför detta! Människor omkring mig har som vanligt åsikter, det ska tyckas hit och dit om dieter och viktnedgång. Men detta är mitt val, det är den helt klart bästa metoden för just mig. Sen skiter jag blankt i vad som anses korrekt och vad som är bästa för andra och önskar helst att besserwisser-typer och andra med åsikter kan hålla dem för sig själva...

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hm...jag känner mig träffad haha...Whoooppaaa! jag ba kände hur piskan ven till på röven.. :-)

Postat av: Tette

Lycka till gumman .. =)
det där klarar du galant! Kram

2007-09-02 @ 22:02:57
URL: http://chela.blogg.se
Postat av: tiger

Jag får önska dig massor av lycka till! Motivation är halva grejen o det verkar ju du ha!!!

2007-09-02 @ 23:23:49
URL: http://nummerett.blogspot.com
Postat av: fia

Hejar på dej i din viktnedgång!! Skall försöka följa med hur det går det är alltid sporrande :)

2008-05-14 @ 10:15:34
URL: http://flitigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback