Mission failed!!

Hade för mitt inre planerat att inhandla en söt, fräsch överdel till mig själv idag. Den skulle vara billig som tusan, men fin nog att gå ut bland folk med. Gick in i uppdraget med ett glatt humör.

Uppdrag: Hitta en billig men fin och passande top/tröja/blus/överdel åt mig.

Hinder: Ingenting passar mig. Storlekarna håller inte vad de lovar och jag kunde inte få in mina bröst i någonting. Söta topar förvandlades till hiskeliga extraskinn med glipor här och var. Det enda som passade mig var kärringkläder som inte tilltalar någon i min generation. 

Tillvägagående: Min vän, min mamma och min bror letade förtvivlat efter någonting som jag kunde komma i. Utan vidare framgång. Tårarna rann och jag kände mig värdelös, ful och andra hemska tankar. Jag ville slå ner någon på stan, men stannade upp i god tid innan. 

Resultat: En förfärlig dag, med ont i magen och hjärtat. Känsla av utanförskap och missanpassad person. Tårar i tid och otid. Ingen jävla överdel i alla fall.

Slutsats: Jag passar inte in i det ungdomliga samhället och ska tydligen klä mig i kärringkläder. Jag är bitter!

Mission failed!! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Man kan göra själv om man vet hur man gör. Jag vet inte så jag bad om hjälp.. =)
Nu ska jag på champagnefrukost och bli fnittrig. Puss vackra du!

Postat av: Madde

men vännen det finns men kanske du inte hittade i går bara... jag vet att du kan ha du är fin! Puss

2007-05-01 @ 10:27:14
URL: http://melker.blogg.se
Postat av: Flisan

Jag vet oxå...har sett dig i många fina "överdelar" :-)....leta en annan dag när humöret är på topp, eller kom till shopping metropolen Sundsvall, här har vi grejjer sörru...hihi..pussen

2007-05-02 @ 10:57:24
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback