Mat och sex verkade vara målet när nattimmarna flöt förbi...

Klockan har passerat 06 på morgonen och jag har fortfarande inte somnat. Efter avslutat arbete kl 22 så förvandlades jag till en gnällig fyllechaffis. En chaufför åt de mindre närvarande vännerna som intagit en hel del alkohol och som i sin tur förvandlades till halvdöva, sexfixerade, juckande, pussande, skrikande, sjungande, dansande människor. Människor som inte kunde lyssna ens en sekund på vad jag sa om att veva upp rutor, kliva in i bilen, stanna i bilen och framför allt säga vart de skulle. Tydligen så var gravitationen ojämn idag också eftersom det verkade svårt att gå rakt. Bedrövliga människor blev sexobjekt, för längesedan dumpade ligg blev åter aktuella och raggarstatoil var paradiset. Ja, det var en fröjd att nykter beskåda det hela. De är för härliga mina vänner, speciellt när de är i raggartagen och ska flirta. Det är underbart att beskåda och jag har skrattat så tårarna runnit inatt. Mat och sex verkade vara målet när nattimmarna flöt förbi... Till slut handlar det ändå om människans grundläggande drifter!

Nu ska jag krypa till sängs och hoppas att jag inte blir väckt förrän efter 12 imorgon. Då blir det skriva av! Natti, eller god morgon för fasen....

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hahahahahahaha...ja vad är dte dom säger när spriten går in så går vettet ut och vi blir oss själva....=)
Är nyttgt att ibland vara nykter och se denna förvandling....=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback