För tillfället är jag rätt nöjd med mig själv

För tillfället är jag rätt nöjd med mig själv. Dagen har passerat utan bakfylleångest, utan ångest över huvudtaget faktiskt. Jag har hunnit vara ute i solen, umgåtts med vänner, träffat mamma och det bästa av allt: jag är klar med min praktikrapport. Jag lade prestationsångesten åt sidan och bara skrev så mycket och så bra jag kunde. Det finns som sagt ingen katastrof som kan inträffa om den inte duger. Jag får känna mig nöjd! Jag tror att jag ska varva ner med en film innan jag ska lägga mig.

Imorgon är det första dagen på skolan efter praktik och påsk, det känns spännande och roligt att träffa alla. Även om jag har en motivationssvacka kring mina studier för tillfället. Jag vill arbeta och tjäna pengar, kunna unna mig saker och göra roligheter. Men det kommer väl det också. Nu blir det avslappning och lugn för min del resten av kvällen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback