En hel helg i oansvarigt leverne och glädje, kan inte bli så mycket bättre.

Väskorna är packade med det nödvändigaste, skivor med skön musik är brända, benen är rakade, kameran är tom och redo att användas, utklädseln är inköpt och humöret är på topp. Nu är det dags att dra till Vemdalen för Vårforum! En hel helg i oansvarigt leverne och glädje, kan inte bli så mycket bättre.

Det enda som stör för tillfället är att jag inte har någon smak, eller rättare sagt att hela munnen är som förlamad. Uppenbarligen så var inte den starka munsköljen så bra för mig. Hoppas jag får tillbaka smaken innan jägern ska svepas...

Rapport kommer på söndag, om jag överlever helgen och orkar skriva då...

Kommentarer
Postat av: anjeliica

låter som en skojig helg :)

Postat av: Frida

Hoppas ni kommer ha rooooligt!!!! jag är nästan lite rädd för rapporten som jag kommer att kräva på söndag hahahaha puss puss min vän!

2007-04-19 @ 15:51:56
Postat av: anjeliica

svar: jo pengar är väl aldrig fel egentligen, spec inte när man inte har något fast jobb i sommar.... hoppas helgen blir bra :)

2007-04-19 @ 19:13:07
URL: http://anjeliica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback