Wait for me...

Roligt att människor saknar mina inlägg och tänker på mig. Kan förklara min frånvaro med att min inre är i kaos. Mina studier har kommit igång på riktigt och självrannsakan, ilska och sorg har uppkommit. Kan inte förklara alla känslor som rör sig i mig och det är inte meningen heller. Jag återkommer med rapporter om livet när jag sansat mig lite.
Till alla vänner och bekanta: Jag ber om överseende gällande min totalt osociala sida. Jag hoppas att jag snarast kommer att bli en mer social och stabil människa.... Hang on there! Wait for me...

"Döm inte en människa, ty du känner inte hennes dolda sorg"

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har också saknat din blogg... väntar med spänning på fortsättningen! :-)

Postat av: Linnea

Jag väntar.. för varje dag som går, väntar jag lite till...puss!

2006-09-27 @ 12:38:57
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: Werner

Jag undrade precis vart du tagit vägen...... men men.. den som väntar på nått gott =) puss och kram

2006-09-27 @ 22:17:22
Postat av: Flisan

förstår...ibland vill man fly en stund...rymma tillsammans? *bamsekram*

2006-09-28 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback