Suck, feber....

Gårdagskvällen utvecklades verkligen åt det håll jag ville, huvudet blev tyngre och tyngre, febern gjorde sig känd i form av värkande kropp och svidande ögon. Trodde först inte att det var sant, men uppenbarligen kan jag inte hålla mig frisk mer än några dagar. Lade mig i sängen med förhoppningen om att det var en kortvarig svacka, att jag skulle orka gå på skolan idag. Men i och med att nattens mörker sänkte sig ner över stan, så höjdes min kroppstemperatur och febern intog min kropp och själ. Med frossa och halstäppa som följd. En sanslöst obehaglig natt, med följd att jag absolut inte orkar gå på skolan idag. Grämer mig något enormt över att jag missar så mycket! Men sådant verkar mitt liv vara, fyllt av sjukdomar och störande moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback