Mat-premiär

Idag har jag efter tre och en halv vecka fått äta mitt första riktiga mål mat. Efter samråd med min viktkonsulent ska jag nå gå in i en ny fas av min viktminskningsperiod. Från och med nu ska jag äta tre milkshakes och ett vanligt mål mat om dagen. Den maten jag ska äta är såklart inte pizza utan nyttig, näringsrik mat. Premiären bestod av kräftstjärtar, sallad med rödlök och fetaost. Två hårdbrödmackor med mager skinka och tomat. Som jag njöt av denna lyxiga måltid. Jag åt mycket sakta och njöt av alla smaker och framförallt känslan av att få tugga. Ser redan nu fram emot morgondagens middag...

Ni kanske är intresserade av att veta de senaste måtten totalt efter 3 veckors ren cambridgekur:

Vikt: -7 kg
Byst: -4 cm
Midja: -19 cm
Höft: -10 cm
Lår: -4 cm
Arm: -6 cm

Ni trogna läsare kanske märker att måtten inte minskat något från förra veckan, men att däremot vikten minskat. Detta kan förklaras med att jag legat sjuk en vecka och inte rört på mig någonting. Men jag är nöjd och glad! Nu börjar en ny fas av min utmaning, att få äta delvis... Jag mår kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback