Kan man få Esberitox intravenöst?

Ny vecka, ny regering. Känns som att veckan hade kunnat börja bättre. Ser framför mig hur min a-kasseavgift höjs och inkomsterna vid eventuell arbetslöshet sänks. Ser även framför mig hur den trygghet samhället tidigare erbjudit håller på att falera. Hoppas dock att dessa vallöften inte hålls. Att vi låginkomsttagare och vanliga människor kan få finnas kvar på Sverigekartan.

Har idag spenderat ännu en dag på skolan och inser att det finns sådana mängder jag måste lära mig och funderar hur jag möjligtvis ska kunna få in all information i mitt huvud. Ämnet för tillfället är preparatkunskap och det är fascinerande hur människan har skapat sig sådan enorm drogmarknad. Att känna igen symptom och effekter känns övermäktigt, men det ska läras in. Ska nog lägga mig och läsa lite mera nu...

I övrigt är jag förkyld, igen. Om jag någonsin har varit frisk de senaste månaderna, orken börjar ta slut. Jag är less på mitt immunförsvar nu. Någon måtta får det vara. Kan man få Esberitox intravenöst? Ska snarast undersöka detta!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag rekommenderar Echinagard å det varmaste!
Det brukar jag ta när jag känner att det är en förkylning på gång, och så är det puts väck dagen efter! Finns att köpa på apoteket, och dropparna är att rekommendera! Fungerar garanterat!

Postat av: Flisan

Skit i esberitox, det bara skjuter upp eländet...kom till min avdelning så ska jag koppla nåt uppiggande dropp på dig..hehe!...hur går dietandet?

puss & kram

2006-09-19 @ 14:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback