Åre är ingen stad!

Min annons som nu ligger ute och pockar på uppmärksamhet har fått genomslagskraft, jag har fått ett antal mail och nästan samtliga från män och pojkar. Vilket i och för sig inte är helt fel, upplever ofta att det är en rakare kommunikation i de fallen, så jag klagar inte. En liten snärta har ringt, hon undrade vart lägenheten låg, jag meddelade snällt gatunamnet och hon avbröt med frågan: "I vilken stad? Det står ju bara att det är en stad i Jämtland."

Sist jag kikade så hade vi bara en stad i Jämtland och det är Östersund, tänkte meddela donnan att Åre är ingen stad! Men jag sket i det, alla andra förstår ju... Hon var i alla fall inte intresserad av Östersund och det var ju tur för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback