Väcka födelsedagsbarnet med skrål och skrän

Fredag afton, eller snarare natt. Jag är ensam, min "sambo" har åkt till sin flickvän som befinner sig Italien, mina vänner har andra saker för sig och jag hamnar framför min trogna vän datorn. Vissa vänner arbetar, andra har sex och en del andra bara sover. Jag är vaken och har ingen av fördelarna som har med sex att göra...

Men till saken hör att jag trivs i mitt eget sällskap och har inga problem med att vara själv. Känns helt ok, till och med riktigt bra. En ny fas i mitt liv minsann... Sitter annars och försöker få kontakt med trevliga människor och då framför allt män på internet, det är spännande och intressant. Fick idag en kontakt via en klasskompis. Nätverket byggs ut. Jag gillar det....

Snart ska jag lägga mig eftersom jag inte fick min syster att klippa mig idag utan istället ska göra det imorgon och sen ska jag även gratulera min bror imorgon. Han har just fyllt 14 och ska hyllas. I min familj är det tradition att väcka födelsedagsbarnet med skrål och skrän, vilket innebär att jag ska vara där 09.30 imorgon bitti... Spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback