Underskatta aldrig the power of dating!!!

Dejtrapport! Efter gårdagens dejt har mängder av vänner hört av sig och vill veta hur resultatet blev. Det verkar finnas en allmän glädje i att jag går vidare i mitt liv, sann omtanke och kärlek visar mina vänner mig. Men åter till saken: Mannen. Vi skulle mötas utanför restaurangen och jag var i paniktillstånd innan angående vilka kläder jag skulle bära. Vanligen har jag slitna vardagskläder eller slampiga utgångskläder och kände mig inte upplagd för någon av dessa outfits så jag klädde mig elegant (enligt mig) i klänning och var klar cirka två timmar innan utsatt tid. Satt som på nålar av nervositet och förväntan...

Tio minuter innan mötet skulle äga rum slirade jag iväg i mina fina klackeskor på den hala sörjan av is och vatten som täckte stadens gator. Såg framför mig att jag skulle halka på ett osexigt sätt framför mannen i fråga, var därför oerhört försiktig när jag hasade fram som ett gammalt fyllo. Ställde mig framför ingången och försökte se lagom avslappnad och sexig ut. Väntade någon minut och hann tänka tanken på att jag skulle bli lurad och övergiven en halv gång innan han kom gående. Lång, grov och med snygga kläder. Jag kände direkt att detta kommer bli en trevlig kväll. Efter kram och hälsande gick vi in och tog ett bord. Han gjorde snabbt klart att kvällen skulle han stå för, jag fick beställa vad jag ville. Trodde inte mina öron, att bli bjuden på det viset är inget jag är van vid och jag kände mig stundtals som en prinsessa.

Konversationen flöt på och mannen ifråga var mycket trevlig, rolig och hade glimten i ögat. Jag ville avbryta och slita med honom in på toaletten men insåg snart att jag inte kan följa varje impuls livet ger mig. Sans och lugn framför allt! Vi gick senare på en pub, drack en öl och spenderade åtskilliga timmar tillsammans. Kvalitet blandat med kvantitet, en härlig blandning. Utan att avslöja för mycket kan jag säga att det var längesedan jag kände mig som en kvinna så mycket, som jag kände igår.... Så uppskattad, sexig och vacker. Helt ofattbart! Underskatta aldrig the power of dating!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååh det var som på film! Och jag ryyyser!

2006-11-17 @ 19:13:29
Postat av: Flisan

Hihi...vill ha smaskiga detaljer ju!!

2006-11-18 @ 21:11:09
Postat av: Kollegan på SAS

Men va roligt för dig Sara, blir så avundsjuk!!
Hoppas allt är bra, tomt utan dig här må ja säga..
Kram Caroline

2006-11-21 @ 14:44:45
Postat av: Madde

Men vad roligt vännen.... det är du värd! vill höra detaljer sen :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback