Min kropp värker på grund av min klantighet!

Höstens tyngsta och roligaste helg har passerat och jag har träningsvärk i magen på grund av enormt mycket skrattande. Känns så trist att den kom och passerade så fort bara, längtar redan till nästa år. Förra årets praktvurpa gjorde jag inte om exakt på samma sätt, men säg den helg som är lyckad utan en vurpa från min sida. Denna gång var det trappan som blev mitt fall, trots halkskydd och dylikt. Jag halkade till och kanade rakt in i väggen efter att ha dunsat ner med stjärten i en våldsam smäll. Behöver kanske inte tillägga att jag har norra europas fetaste blåmärke på gång. Dessutom fick min stortå sig en rejäl smäll som jag nu misstänker har lett till någon slags stortåbrott. Men det var det värt!

Min syster råkade placera sin ena skinka på bastuaggregatet vilket nu har gett henne feberfrossa och en distriktssköterska är på väg hem till henne. Smällar man får ta om man vill ha roligt. I övrigt har vi dansat, klätt ut oss, hånglat, druckit, skrattat, sjungit, gjort fula miner, varit nakna, somnat, tagit kort och åkt taxi. Vansinnigt roligt är mitt försök att sammanfatta denna helg. Nu ska jag vila mig lite mera, mina krafter är inte så stora och min kropp värker på grund av min klantighet!

Heja reserverna!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha...!! Ja reserver är inte sååå tokiga egentligen... men det kan bli väldigt skumt.. specielt om de får reda på att de är just...RESERVER..!! tummen upp för alla våra reserver!!

2006-11-14 @ 15:42:18
Postat av: Reserven!!!

Visst kan det vara skumt ibland.....särskilt när man får reda på att man är RESERV!!!Huvudsaken det e bra :) Leve Forum!!! ;)

2006-11-16 @ 00:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback