Jag mår bra och är glad

Helgen var fantastiskt lyckad måste jag säga, allt med början i fredags med en klassfest. Även om det inte blev så många från klassen som kom, så hade vi enormt trevligt här hos mig. Kändes roligt att träffa alla välbekanta ansikten utanför skolans väggar och på neutral mark. Sedan var det dags för utgång med dans och dryck som följd. Bortsett från den enormt låga medelåldern, som förövrigt min väninna dreglande gillade, så var det en härlig utekväll.

Lördagen fortsatte även den i festens tecken. Först anordnade jag och vännerna en middag med mys hos mig sedan vidare till ett kalas med fina pojkar. Efter det var det utgång igen, med vuxna människor denna gång. Vansinnigt mycket dans och lite dryck i baren. Dock inget napp för min del denna helg heller. Får spara mig till senare!

Jag mår bra och är glad, den sköna känslan verkar inte vilja ge med sig. Jag ser omvärlden så mycket vackrare och så även människor omkring mig. Idag snubblade jag på mina egna fötter när jag såg en vacker man, tur att jag ska på dejt nästa vecka....


Kommentarer
Postat av: Flisan

Hallå hallå stoppa pressarna! ska du på dejt gömman? varför är jag inte informerad??.. who's da man? skriv, ring, mejla och berätta genast :-)
Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback