Inte varje dag jag vaknar med ett kön i handen

Vilken helg! Jag är helt slut som artist och människa. Fredagen som var lugn i mitt eget sällskap blev sen, somnade närmare morgonen än kvällen. Vilket innebar att jag var enormt trött när familjen skulle sjunga för min lilla bror. I och för sig var vi alla trötta och familjen såg ut som ett gäng lik. Borde ha spelat in en zombiefilm, där min mor var en musikant-zombie. Hon drog fram dragspelet och ackompanjerade vårt skrålande på ett utsökt sätt... Man måste se det för att förstå hur roligt det är att vakna på det sättet!

Efter tårta och umgänge med mormor så var det dags för middag med vännerna, tacos. Ytterst trevligt med mat, dryck och sedan en utgång med tillhörande dans. Efter krogen drog vi iväg och badade jacuzzi hos en bekant, enormt naket och varmt. Sedan blev det taxiresa hem till mig för att äta upp resterna efter middagen. Somnade i min väns knä och vaknade i en mystisk ställning. Liggande på honom i stort sett och med ena handen om paketet. Inte varje dag jag vaknar med ett kön i handen. Ska tillägga att vi hade alla kläder på oss....

Nu har jag städat lägenheten och försökt torka bort den Aqua Tini som spilldes igår och som nu ätit sig in i golv och attiraljer. Snart kommer vännerna och vi ska ha en liten julbakskväll... Jag gillar mitt liv! Och älskar mina vänner....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åhh vad härlig du är Sara! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback