Denna vän som för övrigt är manlig

Klockan är långt senare än anständighet ens vidrör, så sent att till och med min msn-lista är så gott som tom. Det vill inte säga lite! Den är närmare morgon än kväll, så mycket kan jag komma fram till. Idag var det en tuff dag då en del klasskamraters närvaro på utbildningen ifrågasattes och jag tar som vanligt in känslor och mår dålig för andra människors skull. Något som jag omedelbart ska sluta med för mitt och andras välmåendes skull....

Kvällen har jag spenderat med mina kära vänner då vi umgåtts och jag har öppnat mig mer än vad jag gjort för en människa utanför skolan på länge. Kändes bra att få släppa ut en del känslor och tankar som jag bär omkring på. Tror att vi människor behöver avlastning och någon som lyssnar på oss, då och då. Någon som verkligen lyssnar och tar in det vi har på hjärtat, någon som tar oss på allvar utan att avbryta och lägga in sina egna känslor i händelser och historia. Jag uppskattar detta något så extremt mycket att det ej kan beskrivas i ord. Denna vän som för övrigt är manlig är en superb medmännisa och vän, har jag ikväll fått kvitto på att han faktiskt är en mycket empatisk man. Jag blir då glad och hoppfull för framtiden. Den kvinna som en dag fångar hans intresse kan skatta sig lycklig, snacka om att vinna högsta vinsten!

Nu ska jag snarast krypa till sängs och försöka sova de få timmar som är kvar tills jag ska kliva upp!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Varför var du vaken vid den tiden sara?! Oj du måste vara trött idag! Jag är trött nu ja och kolla va klockan är hos mig... gäääsp

2006-11-23 @ 07:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback